- Презентація до уроку FASHION SHOW (8 Form, Book: Wider World - Level 4)
- Презентація до уроку Crazy Painting (8 Form, Book: Wider World - Level 4)
- Робота в групах
Робота в групах базується на 3 принципах:- Кожна група має лідера, який слідкує за активністю всієї групи, заохочує кожного члена команди до роботи та розподіляє завдання між ними.
- В групі дозволяється будь-яка допомога між членами групи, як під час процесу роботи, так і під час перевірки завдання
- Група вчить сама себе. Учні з вищим рівнем знань консультують інших учнів.
- Міжгрупові змагання
Один член групи опитує/репетирує решту своєї групи (перекласти слова, словосполучення, речення, граматичні явища, питання до тексту і т.д.).
Потім на змагальну доріжку виходять представники груп. Їх опитують групи-опоненти. З кожною вірною відповіддю представники роблять крок вперед до фінішної мітки.
2. Змагання між групами через обговорення в середині групи
Завдання на клас виконується в групах. Лідер групи залучає всіх до роботи і переконується, що всі володіють матеріалом, так як захищати групу буде будь-хто за вибором вчителя
3. Дебати Так, але...
Клас розділений на 2 групи. 1а група складає список аргументів за/переваги (Напр: Обов'язкова шкільна форма), 2а група - проти/недоліки
Кожна група подає свої аргументи (по черзі всі учні групи), заробляючи бал, але інша - може перебити аргумент і забрати бал собі. Перебиті аргументи можна перебити іншим аргументом і відібрати бал назад.
- Робота в парах.Зворотній переклад
Учень із підручником робить переклад тексту на українську мову. Його опонент перекладає текст на англійську. Перший учень звіряється з орігіналом тексту і коректує при необхідності.
Опрацьовуються як відомі, так і невідомі тексти.
Опція: 1й учень починає читати абзац, 2й - переказує другу частину абзаца.
1й учень складає питання до речення, 2й учень відповідає, відновлюючи речення.
- Комунікативний підхід у активізації лексичного матеріалу (Hot spot)
1. Учні записують будь-яке слово з теми клаптику паперу і передають його сусіду по парті.
2. На папері необхідно записати 3 слова (гарячі слова), які найяскравіше описують значення заданого слова. Листочки здаються вчителю.
3. Перед класом, спиною до дошки, сідає учень.
4. Вчитель на дошці записує будь-яке задане слово з листочків і гарячі слова до нього.
6. Коли учень на стулі вгадав слово, його замінює інший.
Опція: Змагання між групами.
Групи грають по черзі. Речення-означення говорить окремо кожна група своєму представнику. Кількість речень лімітована. Якщо представник не вгадує слово, описане своєю групою, представники інших груп можуть спробувати відгадати слово і заробити своїй команді додатковий бал.
- Комунікативні ігри на закріплення граматичних навичок
1. Утворення ступенів порівняння прикметників
На окремих столах викладені прикметники і морфеми + додаткові слова, за допомогою яких утворюються ступені порівняння прикметників.
По команді групи починають вибирати відповідні картки, щоб створити схеми утворення різноманітних прикметників з різними способами утворення ступенів порівняння.
2. Складання речень.
Учням наклеюються слова, яких вони не бачать. Вони стають у коло і, не розмовляючи, але аналізуючи порядок слів. допомагають один одному стати на вірне місце щоб склалося речення,
Опція: клас розділяється на 2 групи, одна група - придумує речення, а інша - відгадує із стікерами на лобі.
- Активізація вивченого матеріалу
Учні всього класу встають та по черзі виконують завдання вчителя (назвати слова по темі, дати приклад вивченого граматичного явища, скласти питання до опрацьованого текста і т.д.).Займають своїє місце лише ті, хто дав вірну відповідь. Повторюватися не можна. Опція: якщо учень уже сидить, він може подарувати нову відповідь будь-кому, хто ще стоїть і не може відповісти. Останній або приймає відповідь-допомогу і повторює її, або ж відмовляється, якщо вважає її хибною. За один раз можна давати лише один варіант.
- Від практики до теорії. Введення граматичних явищ
На дошці записується 2 речення, одне з яких містить уже раніше вивчений граматичний матеріал, а інше прсто перекладається вчителем. Учням пропонується знайти відмінності і визначити що саме привело до зміни значення.Приклад1: множинa займенників і дієслів (2кл):
It is a skirt. (де а=1)
They are skirts. (де s=множина)
Результат фіксується у правило.
Приклад 2: теперішній тривалий час
Вчитель просить учнів підійти до вікна і розказати, що вони бачать на вулиці. Вчитель перекладає речення на анг.м. і записує їх на дошці, добавляючи слово now (зараз). Потім він просить учнів визначити, які зміни відбулися з дієсловами, щоб вони означали дію, яка відбувається зараз і знаходиться в процесі.
Результат фіксується у правило.
Немає коментарів:
Дописати коментар